Vreau să plec, să uit, să schimb…

Vreau să plec de-aici acum cu adevărat departe,

Vreau să-mi curăţ inima, să uit instantaneu de toate,

Vreau să-mi construiesc o lume-a mea aparte,

Vreau să uit complet, viaţa de acum, s-o las deoparte .

___________________________________________

Vreau să-mi pierd capul într-o lume  nouă,

Vreau s-adorm, să mă trezesc acoperit de rouă,

Să-nchei acest capitol, să-ncep o viaţă nouă,

Să uit de ce-am plecat, adică datorită vouă.

_____________________________________

Căci lumea-n care eu trăiesc continuu mă dezamăgeşte,

Sunt eu ciudat, sau destinul doar mă amăgeşte ?

Nu ştiu dacă am motive bune, aici ca să rămân,

Un lucru-l ştiu, în viaţa mea doar EU vreau să-mi fiu stăpân !

________________________________________

Nu, nu, nu este finalul, folosesc punctul şi virgula,

Căci nu-i aşa, viaţa mult de-acum va continua,

Şi-am să te rog pe tine, suflet rătăcit ce-mi tulburi liniştea,

Să îmi redai, lucrul ce mi l-ai furat atunci, adică fericirea…

 

 

Semnat, băiatul care încă-ţi caută privirea ! 

4 gânduri despre „Vreau să plec, să uit, să schimb…

  1. Imi place ce ai scris foarte mult:) Ma simt cam in aceeasi situatie:D
    Stii tu vorba aia a scorpionilor: ,,Te iert, dar nu te uit!” asa si aici, totul iti va ramane impregnat in minte si suflet deci nu vei reusi tot ce ai scris, insa vei reusi sa treci mai departe, cu siguranta. You`re a big boy!:*

Lasă un răspuns

